Charles in Ray Eames: stol DSW
Stol DSW Charlesa Eamesa in Ray Eames pooseblja igriv in funkcionalen ameriški dizajn iz sredine stoletja, ki še vedno deluje tako sveže kot pred 60 leti, ko je bil prvič predstavljen trgu. Čudovito izdelan stol proizvajalca Vitra natančno sledi prvotni zasnovi. Edina sprememba je zamenjava lupine iz steklenih vlaken za okolju prijaznejši in trpežnejši umetni material. Ikonični stol iz sredine stoletja je na voljo v večbarvnih in konstrukcijskih kombinacijah. Organski sedež ali »školjka«, kot ga pogosto imenujejo, ima zaobljeno, organsko obliko, ki omogoča udobno sedenje, hkrati pa zagotavlja trdno oporo za držo. Poleg barve lupine je več možnosti na voljo tudi pri vretenastih nogah, ki so lahko enostavne lesene (iz javorja ali jesena) ali diagonalne, razvejane kovinske.
Maarten van Severen: stol .03
Estetski znak stola .03 belgijskega oblikovalca Maartna van Severna je njegova elegantna, vitka oblika – dizajn, ki ga lahko razumemo kot izraz koncepta "manj je več". Hkrati je stol nepričakovano udoben: iz prožne poliuretanske integralne pene se linearna oblika školjke sedišča prilagaja telesu. Ko se sedež nasloni nazaj, se zgornji del hrbtnega naslonjala rahlo ukrivi in prilagodi položaju telesa. Zaradi kombinacije pravih materialov in inteligentne oblikovne zasnove je rezultat prijeten občutek, ki zagotavlja optimalno vsakodnevno rabo, stol pa deluje brezčasno elegantno.
Arne Jacobsen: stol 7
Stol serije 7, ki ga je leta 1955 zasnoval danski oblikovalec Arne Jacobsen, je danes tako pomemben in moderen, kot je bil ob svojem nastanku pred skoraj sedemdesetimi leti. Edinstvena oblika stola 7 je brezčasna in neverjetno vsestranska. Stol je izdelan iz 9 plasti tlačno oblikovanega furnirja, ki povečajo njegovo trdnost, stol pa ostane prilagodljiv in vzdržljiv kljub svoji vitki obliki. Gre za najbolj priljubljen stol proizvajalca stolov Fritza Hansena. Noge iz jeklenih cevi so vitke, a močne in dopolnjujejo ukrivljen profil lupine. Segajo tik čez rob sedeža, kar omogoča enostavno razporeditev stolov v vrste ali zlaganje za shranjevanje. Podnožje je diskretno nameščeno na okrogel disk pod sedežem, kar dodatno izboljša čisto, minimalno estetiko Jacobsenovega dizajna.
Jasper Morrison: stol Bac
Estetika in funkcionalnost se v stolu Bac angleškega oblikovalca Jasperja Morrisona združita v popolno celoto. Stoli so bili zasnovani po vzoru istoimenske miza in tako predstavljajo nadaljevanje razvoja pohištvene linije proizvajalca Cappellini. Sedeži Bac, Bac One in Bac Two imajo ogrodje iz masivnega jesenovega lesa in so na voljo v beljenem, hrastovem, črnem, wengé ali šanhajsko modrem anilinskem odtenku. Sedež je prav tako izdelan iz jesena in ima enako obdelavo kot okvir. Za stole Bac, Bac One in Bac Two je možno tudi oblazinjenje sprednjega dela jesenovega sedeža z usnjem ali blagom.
Marcel Breuer: stol Cesca
Vseprisoten, a nikoli dolgočasen stol Cesca je že od leta 1928 simbol za ležerno eleganco v jedilnici. Originalni stol Cesca, ki ga je zasnoval Marcel Breuer (1902–1981) za avstrijskega izdelovalca pohištva Gebrüder Thonet združuje naraven bukov furnir in sodobno cevasto jeklo (za tisti čas veliko tehnološko inovacijo) za senzibilnost, ki slavi tako rokodelstvo kot industrializacijo. Stol je tipičen produkt šole Bauhaus, ki uteleša filozofijo »iskrenosti materialov«, hkrati pa posega po industrijskih tehnikah za množično proizvodnjo.
Thonet: stol št. 18
Vsi jih poznamo, a redko kdo med nami zna povedati ime tega slavnega stola: gre za stol iz krivljenega lesa proizvajalca Thonet. Model št. 18 z osupljivo "lasnico" v naslonjalu, ki je bil prvič izdelan leta 1876, je z nekoliko bolj minimalistično oblikovno zasnovo pravzaprav tipičen produkt t. i. Thonet stolov. Skupaj s stoli št. 14 in št. 56 je bil stol št. 18 eden najbolje prodajanih modelov Thonetove proizvodnje. Stol je bil zaradi masovnega uvažanja v Južno Ameriko znan po imenom "izvozni stol", priljubljen pa je bil tudi kot kavarniški stol in stol za restavracije. Na voljo je več variacij stola Thonet št. 18, od različnih vrst lesa za ogrodje, do barvanega lesa in polnega sedala ali sedala z mrežico. Zelo elegantna je kombinacija stola št. 18 s Thonetom št. 214 Z ročaji.
Brata Bouroullec: Softshell chair
Softshell (Side) Chair, katerega nežne konture opredeljuje mehko oblazinjenje, zagotavlja izjemno udobno sedenje. Navpična rebra, skrita v zgornjem delu naslonjala, nudijo prilagodljivost in precejšnjo svobodo gibanja – ter izjemno udobje tudi pri daljšem sedenju. Stol sta oblikovala brata Ronan in Erwan Bouroullec, ki skupaj delujta od leta 1999. Podnožje stola je narejeno iz robustne plastike, ki poudarja skromno eleganco dizajna. Softshell Side Chair in Softshell Chair sta po videzu sorodna in se dopolnjujeta zato ju lahko postavimo ob isto mizo. Oba stola sta na voljo v enakem izboru različnih tkanin ali usnjenih prevlek v širokem izboru barv.